Clasificare hotel de 2 stele – Lista de cerințe Facilități și servicii

Facilități și cerințe de servicii pentru clasificarea hotelurilor de 2 stele

Hotelurile de 2 stele sunt o componentă esențială a industriei turismului. Ele contribuie la experiența turistică generală, oferind facilități și servicii de înaltă calitate.

Următoarea listă de servicii și facilități vă va ajuta să obțineți o clasificare de 2 stele sau un certificat de 2 stele pentru hotelul dvs.
Facilități generale pentru hotel de 2 stele:

Operațiune sezonieră cu normă întreagă, șapte zile pe săptămână
Pentru a primi toate licențele de tranzacționare necesare.
Trebuie stabilită asigurarea de răspundere civilă
24 de ore. Lifturi pentru clădiri deasupra solului plus două etaje
Toate dormitoarele, băile, zonele publice și bucătăria sunt complet întreținute în fiecare zi.
Toate etajele sunt in stare excelenta.
Puteți avea orice tip de podea.
Alimentare de rezervă sau generator diesel – seturi DG.

Facilități camere pentru hotel de 2 stele

Minim 10 camere disponibile spre inchiriere, camere care au geamuri/ventilatie la exterior.
Dimensiunea maximă a dormitorului, minus baia, este de 120 mp. Dimensiunea minimă a dormitorului, excluzând baia, este de 120 mp.
25% din camere ar trebui să aibă aer condiționat
Schimbarea curată a lenjeriei de baie și de pat între check-in.
Lățimea minimă a patului pentru patul de o persoană este de 90 cm, patul dublu de 180 cm.
Minim lenjerie de pat: 2 cearșafuri, pernă și husă, pătură, protector de saltea/cuvertură de pat.
Minim un pahar de persoană.
Toate hotelurile din categoria trebuie să furnizeze două sticle sigilate cu marca de apă de minim 300 ml. Fiecare persoană va primi o sticlă gratuită de apă îmbuteliată de marcă pe zi.
Ar trebui să oferiți oaspeților lenjerie curată și de înaltă calitate.
Dulap fara usi cu minim 3 umerase
Iluminare suficientă, 1 per dormitor
O priză cu împământare de 3 amperi lângă pat și un încărcător USB.
Un sertar și noptieră.
TV – canale prin satelit sau prin cablu, dacă este posibil.
În zonă există un coș de gunoi.
Toate ferestrele pot fi acoperite cu perdele opace sau paravan.
O oglindă care are cel puțin jumătate de lungime (3″)
Notă „nu deranjați”
Un anunț de curățare a camerei mele.
Iluminat cu economie de energie.
Cameră de lenjerie sau dulap bine ventilată

Facilități de baie necesare în hotelurile de 2 stele

Toate camerele ar trebui să aibă băi atașate.
30 mp este dimensiunea minimă pentru o baie.
Fiecare oaspete trebuie să primească minim un prosop de baie și un prosop de mână.
Articolele de toaletă pentru oaspeți trebuie să fie actualizate cu cel puțin un săpun nou per oaspete.
Nu este obligatoriu, dar este obligatoriu să furnizeze produse de toaletă îmbuteliate.
În fiecare baie/cabină de duș există cârlige pentru haine.
Se va furniza un coș sanitar cu capac
Fiecare toaletă din vest ar trebui să aibă un capac și hârtie igienică.
Hotelurile de 2 stele vor oferi spray-uri cu apă, bideu, lavoare sau orice altă unitate modernă de igienă post-toaletă pe bază de apă.
Pardoseli și pereți neporoși
Apa curentă caldă și rece este disponibilă 24 de ore pe zi.
Dacă o cabină de duș nu este disponibilă, ar trebui să fie disponibil un duș cu perdele pentru duș.
Instalați cabine de duș și robinete care economisesc apă.
Băile pot fi echipate cu iluminat cu economie de energie.

Facilități în zonă publică pentru hotelurile de 2 stele

Recepție 24 de ore din 24.
Disponibilitatea Cameră, F & B și alte pachete/tarife
Zona de lounge sau zonă de relaxare în hol
Toalete în locuri publice pentru bărbați și femei cu săpun și prosoape curate.
O chiuvetă cu apă curentă caldă și rece, o oglindă și un recipient sanitar cu capac unisex.

Cazare și alte facilități pentru oaspeții cu capacități diferite

Cel puțin o cameră este disponibilă pentru oaspeții cu dizabilități.
Baie accesibilă pentru oaspeții cu dizabilități
Rampe la intrare cu pardoseală anti-alunecare
Pentru a permite accesul în scaunul cu rotile, lățimea minimă a ușii nu trebuie să depășească un metru.
Toaletele publice ar trebui să fie accesibile persoanelor cu dizabilități.

Facilități pentru alimente și băuturi în clasificare de 2 stele

Cel puțin un restaurant care servește toate mesele.
Veselă și sticlă vor fi folosite în toate zonele de luat masa.
Tacâmurile ar trebui să fie fabricate din oțel inoxidabil sau EPNS (Nichel Argint Placat Electro).
Folosiți numai tacâmuri din metal de înaltă calitate și interziceți tacâmurile din aluminiu
În zona piscinei sunt acceptate numai articole din plastic

Facilități de bucătărie necesare pentru clasificarea de 2 stele

Frigider congelator Tief
Depozitare separată pentru carne, pește și legume
Placi de tocat sintetice care au coduri de culoare
Gresie antiderapante pentru pereti si podele
Tot personalul de producție de bucătărie și preparate culinare trebuie să aibă capul acoperit.
Curățarea zilnică a pardoselii germicide
Vase/ustensile de gătit de înaltă calitate.
Cu excepția coacerii, este interzisă utilizarea vaselor din aluminiu.
Trebuie folosite toate recipientele pentru echipamentele alimentare.
Filtrarea UV+ este necesară pentru apa potabilă.
Ar trebui să existe un sistem bun de ventilație.
Gunoiul trebuie separat – uscat și umed.
Zonele de primire și magazinele trebuie menținute curate și separate de zona de gunoi.
Pentru personalul de producție F&B, control medical la fiecare șase luni.
Tot personalul din bucătărie trebuie să fie instruit în materie de prim ajutor.
Controlul regulat al dăunătorilor trebuie efectuat.

Pentru clasificarea de 2 stele, există cerințe specifice pentru calificările și aptitudinile personalului.

Uniforme pentru personalul din fața casei
Procentul personalului de supraveghere nu trebuie să depășească 20%.
Procentul de personal calificat nu trebuie să depășească 20%
Uniformele trebuie să fie în stare bună și curată
Personalul calificat sau de supraveghere ar putea avea certificare sau formare profesională.
Camere de odihnă pentru personal – separate pentru angajații bărbați sau femei, cu paturi supraetajate.
Facilități de toaletă

Facilități pentru oaspeți cu două stele

Furnizați un scaun cu rotile pentru oaspeții cu dizabilități.
La cerere, gheață (din apă potabilă).
Acceptarea cardurilor de credit comune și a facilității/infrastructurii pentru acceptarea/efectuarea plăților prin tranzacții digitale.
La cerere, asistenta cu bagajele
Există un telefon public disponibil la fața locului.
Apelurile publice vor fi taxate cu tarife unitare care sunt făcute publice pentru oaspete.
Serviciu de trezire la cerere (atât automat, cât și manual de către operatori.
Oaspeții își pot lăsa mesaje unul pentru celălalt.
Numele, adresa și numerele de telefon pentru medicii de la recepție (Doctor On Call)
Deși nu sunt necesare ziare în camere, acestea pot fi disponibile în zone publice, cum ar fi hol sau lounge.
Acces la serviciile biroului de turism
Furnizare de provizii de prim ajutor, cum ar fi medicamente, articole de toaletă și articole de toaletă.
Cel puțin două prize pot fi folosite în mai multe scopuri.
Utilizarea de către oaspeți a PC/Centrului de afaceri cu acces la internet.
Serviciu de e-mail.
Accesul la internet Wifi nu este necesar.
Servicii de fax, fotocopiere și imprimare.
Facilități de parcare

Facilități de siguranță și securitate disponibile pentru clasificarea de 2 stele

Camere de securitate în locații strategice
Personalul și furnizorii pot face obiectul unor verificări manuale la punctele de intrare desemnate.
Verificarea oaspetelui folosind un act de identitate valabil, pașaport, viză etc. la check-in.
Instruire de exerciții de stingere a incendiilor pentru personal.
Toate intrările la hotel sunt supuse măsurilor de securitate
Fiecare hotel ar trebui să-și verifice furnizorii și personalul de către Poliție.
Lanț de siguranță/înzăvoare braț, sau vizor/vizor.
Detectoare de fum.

Avizele și planurile de evacuare și prevenirea incendiilor sunt afișate în camera din spatele ușii dumneavoastră.
Alarmele pentru incendiu și situații de urgență ar trebui să poată trimite semnale vizuale și sonore.
Trusă cu materiale de prim ajutor și medicamente fără prescripție medicală pentru recepție.
Semne cu ieșiri de incendiu pe etajele oaspeților care indică alimentarea de urgență/de rezervă.
Ar trebui efectuate exerciții regulate de incendiu și trebuie păstrate manuale pentru gestionarea dezastrelor, primul ajutor și siguranța la incendiu.
Exercițiile de siguranță și exercițiile trimestriale de incendiu sunt impuse de lege.

Facilități și cerințe suplimentare.

Colectarea apelor pluviale.
Gestionarea deșeurilor.
Metode de control al poluării aerului, apei și luminii
Echipamente de refrigerare și aer condiționat fără CFC, precum și alte inițiative și măsuri ecologice.
Panouri solare

14 moduri de a economisi bani la cazare la hotel

Există multe resurse care vă vor ajuta să economisiți bani pentru cazarea la hotel, astfel încât să vă puteți bucura de vacanță fără să vă faceți griji cu privire la modul în care veți plăti înapoi.

Când caut cazare la hotel, prefer să obțin cel mai bun raport calitate-preț decât să rezerv cel mai ieftin. Nu-mi place să împart baile sau să trăiesc în situații dificile când călătoresc.

Există câțiva factori care vor afecta prețul cazării la hotel:

  • bugetul tău
  • Destinația preferată și locația hotelului dvs
  • Însoțitorii tăi de călătorie (câți oameni călătoresc cu tine și nivelul lor de confort).
  • Nivelul dvs. de confort și dotările necesare hotelului
  • Interesele dvs. și tipul sau vacanța pe care doriți să o luați

Este ușor să cheltuiți prea mult pe cazare la hotel. Dacă locul nu este confortabil, ți-ar putea strica vacanța.

Scopul meu este să vă găsesc cea mai bună cazare la un hotel la un preț accesibil.

1. Respectați bugetul dvs

Este important să stabiliți un buget realist înainte de a începe să vă planificați călătoria. Va trebui să decideți câți bani vă puteți permite pentru vacanță și ce cazare preferați.

Când călătoresc, nu petrec prea mult timp în camera mea de hotel. Prefer să economisesc bani și să-i cheltui pe vizitarea obiectivelor turistice și divertisment.

Este în regulă să faci compromisuri cu privire la unele aspecte ale călătoriei tale. Dacă doriți să cheltuiți mult pentru activități și mese de lux, atunci un hotel mai ieftin ar putea fi o opțiune mai bună.

Dacă nu doriți să stați într-un hotel cu buget redus, atunci rezervați un hotel de lux prin intermediul site-urilor web precum Hotwire sau Booking.com. Pentru a economisi bani, vă sugerez să reduceți călătoria dacă nu aveți buget.

2. Faceți un plan.

Ofertele de ultimă oră sunt uneori posibile, dar planificarea din timp este cheia pentru a economisi bani la rezervările la hotel.

Planificarea din timp vă va oferi mai multe opțiuni pentru hoteluri, partide de sex ca in filme porno lesbiene, ușurând să găsiți unul la prețul potrivit și în cea mai bună locație.

Cu toate acestea, dacă așteptați până în ultimul minut pentru a vă rezerva hotelul, acestea pot fi mai puțin disponibile și pot fi mai costisitoare decât dacă sunt rezervate în avans.

Este posibil să puteți obține o reducere la rezervările în avans, pe care hotelurile le-ar putea oferi ca recompensă pentru oaspeții care plănuiesc din timp.

3. Flexibilitatea este cheia

Flexibilitatea este cheia pentru a economisi bani. Puteți economisi bani vizitându-vă destinația în timpul sezonului sau în afara sezonului.

Când am vizitat Londra în noiembrie, acest lucru a funcționat în favoarea mea. A fost frig, dar am primit o ofertă grozavă pentru hotel și zbor. În plus, a fost plăcut să poți vedea obiectivele turistice fără a fi nevoie să aglomerați mulțimile de vară.

Acestea sunt doar câteva moduri prin care flexibilitatea vă poate ajuta să economisiți bani.

Păstrează-ți umerii și sezonul extrasezon.
Puteți sta în timpul săptămânii (în schimb în weekend)
Nu stați în zilele în care au loc conferințe sau evenimente mari în oraș
Dacă nu vă aflați într-o locație centrală, prețurile hotelului vor varia de la un cartier la altul.

4. Puteți să faceți cumpărături pe site-uri web de călătorie ale unor terțe părți

Site-urile web de călătorie ale unor terțe părți oferă adesea cele mai bune oferte. Pentru a primi reduceri speciale prin e-mail, abonați-vă la lista lor de corespondență

Booking.com este unul dintre site-urile mele preferate de călătorii terțe. Booking.com este un site excelent pentru a rezerva locuri de cazare interne și internaționale. Booking.com oferă cele mai mici prețuri în comparație cu site-urile de călătorie ale terților.

TripAdvisor este o altă resursă grozavă pe care o recomand. Vă permite să comparați prețurile și să citiți recenzii despre destinația dvs.

TripAdvisor vă permite să comparați mai multe site-uri web de călătorii terțe cu un singur clic și să determinați care site are cea mai mică rată.

5. Îmbinați-l

Puteți economisi sute de bani rezervând hotelul, zborurile și închirierea de mașini prin Expedia.

A mers în favoarea mea când am călătorit la Paris în februarie. Expedia m-a ajutat să economisesc 300 USD combinând hotelul și zborul.

6. Rezervați cu un credit/card de recompense

Obțineți un card de credit care vă aduce puncte de călătorie sau care are legătură cu programele de recompense ale hotelului.

Câștigați puncte de fiecare dată când utilizați cardul de credit pentru a face achiziții. Aceste puncte pot fi folosite pentru a obține o cameră gratuită într-un hotel în următoarea vacanță.

Cardul meu de credit de călătorie este folosit pentru a plăti toate achizițiile mele. Acest lucru îmi permite să strâng puncte mai repede decât dacă aș plăti în numerar. Îmi plătesc facturile cardului de credit integral în fiecare lună, astfel încât să nu am taxe de dobândă.

7. Profită de reducerile de care te bucuri deja

Multe hoteluri oferă reduceri membrilor AAA/CAA, personalului militar, profesorilor, personalului de urgență și altor angajați guvernamentali.

Pentru a afla despre eventualele reduceri, vă recomand să sunați direct la hotel. Este posibil să puteți economisi și mai mult sunând direct la hotel pentru a vă rezerva camera.

8. Participați la programe de recompense

Multe hoteluri oferă programe gratuite de recompense care permit oaspeților să câștige puncte pentru fiecare rezervare pe care o fac.

De exemplu, sunt membru Hilton HHonours, ceea ce îmi permite să mă bucur de WiFi gratuit și să câștig puncte pentru sejururi gratuite ori de câte ori fac rezervare la hotelurile Hilton.

9. Atenție la cupoane și oferte

Economisiți bani cu Groupon și Travelzoo înregistrându-vă prin e-mail. Aceasta este o modalitate excelentă de a obține tarife mici la hoteluri și atracții, divertisment, restaurante și pachete de vacanță.

Travelzoo m-a economisit 50% la șederea mea la hotelul Millennium Broadway – Times Square, New York City.

10. Urmărește-ne pe rețelele sociale

Urmărește hotelul tău preferat sau site-ul de căutare pe rețelele sociale (Facebook, Twitter) pentru a fi primul care află despre vânzări și oferte speciale.

Aceste oferte pot fi anunțate mai întâi pe rețelele sociale.

11. Puteți șterge istoricul web/cookie-urile

Similar cu rezervarea zborurilor, site-urile web ale hotelurilor pot stoca datele de căutare. Ar putea percepe mai mult dacă reveniți pentru a rezerva din nou ca client repetat.

Pentru a obține cel mai bun preț, căutați oferte de hoteluri în modul de navigare privată sau incognito.

12. Rezervați direct pe site-ul hotelului

Deși site-urile de călătorie ale terților pot oferi oferte excelente, rezervarea directă prin site-ul web al hotelului poate garanta cel mai mic tarif.

Verificați întotdeauna dacă hotelul oferă promoții sau pachete speciale. Aceasta poate include check-out târziu, credit pentru masă sau upgrade de cameră.

Pachetele și promoțiile variază sezon la sezon. S-ar putea să economisiți și mai mulți bani dacă rămâneți în sezonul scăzut.

13. Hotwire oferă o oportunitate grozavă de a-ți rezerva vacanța.

Deși ar putea fi incomod pentru unii să folosească un site de rezervare opac, uneori aceasta este cea mai bună ofertă.

Hotwire este metoda mea preferată de a rezerva hoteluri atunci când călătoresc în SUA sau Canada. Hotwire îmi permite să rezerv un hotel de lux la un preț rezonabil.

14. Flexibilitatea este cheia alegerii locației dvs

Rezervarea mea la hotel din Chicago a arătat că un hotel situat în inima orașului costa de două ori mai mult decât unul situat la câteva mile distanță.

În schimb, am putut găsi un hotel de lux prin Hotwire la un preț scăzut în zona Gold Coast din Chicago.

Puteți economisi bani rămânând în afara orașului. Când am vizitat New York City, New York City în noaptea de Revelion, am stat în New Rochelle.

Acesta a fost o modalitate excelentă de a economisi bani. Cu toate acestea, ar trebui să știți câteva lucruri înainte de a rezerva un hotel într-un alt oraș.

Pentru a afla ce se află în apropiere (restaurante, mijloace de transport în comun etc.), cercetați zona.
Găsiți cea mai bună opțiune de transport pentru a vă deplasa prin oraș. Uneori, banii pe care îi economisiți dacă nu rămâneți în oraș vor ajunge să fie cheltuiți pe transport.
Ar trebui să estimați cât timp va dura să ajungeți dintr-un loc în altul. Acest lucru este important dacă doriți să vă distrați și să nu petreceți prea mult timp condus.

Hilton vs. Marriott: Cine este meritat de loialitatea ta

Atunci când alegeți pe ce program de loialitate să vă concentrați, este important să vă uitați la toate opțiunile. Nu trebuie să vă alăturați mai multor programe de loialitate (indiciu: da, puteți), dar acest lucru vă va ajuta să decideți ce experiență hotelieră doriți în următoarea călătorie.

Concentrându-vă pe un singur program de loialitate, puteți obține statutul de elită mai rapid, ceea ce ar putea debloca beneficii valoroase pentru hotelurile companiei dvs.

Dacă trebuie să alegeți un singur program de loialitate, pe care să alegeți – Marriott Bonvoy și Hilton Honors?

Această confruntare Marriott și Hilton vă va arăta cum se compară aceste două lanțuri hoteliere uriașe, astfel încât să puteți decide care program de loialitate este mai benefic pentru dvs. Să începem.

Tipul și numărul de proprietăți: Marriott

Fiecare călător este diferit, astfel încât tipurile de proprietăți oferite de un lanț hotelier pot face o diferență enormă pentru planurile dvs. de călătorie. Este posibil să nu doriți să faceți parte dintr-un program de loialitate dacă sunteți un călător de lux, dar compania oferă opțiuni mai accesibile.

De asemenea, puteți alege un program de loialitate sau altul în funcție de numărul de proprietăți dintr-un hotel. Veți avea nevoie de opțiuni de hotel oriunde ați călători. Cu cât aveți mai multe proprietăți, cu atât sunt mai mari șansele de a o găsi pe cea potrivită.

Marriott International are peste 7000 de proprietăți în 131 de țări. Există 30 de mărci de hoteluri disponibile. Acestea sunt mărcile Marriott împărțite în diferite categorii Marriott.

Hoteluri Marriott de lux:

Bulgari
EDIȚIE
JW Marriott
Sf. Regis
Colectia de lux
The Ritz-Carlton
Hoteluri W

Hoteluri la Premium Marriott

Autograph Collection Hoteluri
Hoteluri Delta
Hoteluri de design
Hoteluri Gaylord
Le Meridien
Marriott
Clubul de vacanță Marriott
Hoteluri Renaissance
Hoteluri și stațiuni Sheraton
Portofoliu Tribut
Westin

Selectați hoteluri Marriott:

Hoteluri AC
Hoteluri Aloft
Courtyard Marriott
Fairfield de la Marriott
Four Points by Sheraton
Hoteluri Moxy
Protea Hotels by Marriott
SpringHill Suites by Marriot

Hoteluri Marriott cu ședere mai lungă:

Elementul Westin
Marriott Executive Apartments
Residence Inn Marriott
TownePlace Suites

Hilton deține peste 6.500 de proprietăți în 119 țări și are 18 mărci de hoteluri.

Mărcile Hilton includ:

Conrad Hotels & Resorts
Hilton Canopy
Colecția Curio de la Hilton
Hilton DoubleTree
Embassy Suites by Hilton
Hampton Inn by Hilton
Hoteluri Hilton
Hilton Garden Inn
Hilton Grand Vacations
Home2 Suites by Hilton
Hilton Homewood Suites
LXR Hotels & Resorts
Motto de la Hilton
Signia by Hilton
Colecția de tapiserie de la Hilton
Tempo by Hilton
Tru by Hilton
Waldorf Astoria Hotels & Resorts

Veți putea identifica multe nume printre mărcile de hoteluri de lux dacă aruncați o privire pe lista mărcilor de hoteluri din fiecare companie. Conrad și Waldorf Astoria sunt două mărci Hilton bine-cunoscute, în timp ce Marriott are JW Marriott și The Ritz-Carlton.

Aceste mărci de lux sunt cunoscute pentru proprietățile lor populare.

Conrad Maldive Insula Rangali
Waldorf Astoria New York
Grand Cayman, Ritz-Carlton
JW Marriott Essex House New York
Valea Cerbului St. Regis

Ambele companii oferă opțiuni mai accesibile. Când aveți nevoie de unul, probabil că puteți găsi unul la Hampton Inn sau Courtyard by Marriott. Nu puteți greși nici Hilton sau Marriott dacă sunteți un călător cu buget redus. Marriott oferă o gamă mai largă de proprietăți de lux, dar Hilton are mai multe.

Atât în ​​ceea ce privește numărul, cât și calitatea proprietăților, Marriott este înaintea lui Hilton. Există multe opțiuni cu ambele lanțuri hoteliere. Dar Marriott este mai popular cu cele 30 de mărci ale sale decât cele 18 de la Hilton. Dacă sunteți în căutarea unui amestec de proprietăți de lux, buget și de scară medie, veți găsi o selecție mai mare.

Câștigător: Marriott

Câștig de puncte: egalitate

Programele de recompense și de loialitate sunt adesea legate, deoarece este posibil să doriți să vă alăturați unui program pentru a câștiga mile sau puncte. Acest lucru ar însemna de obicei că câștigați puncte pentru sejururi la hotel cu Hilton și Marriott. De asemenea, puteți câștiga puncte prin programele de loialitate Hilton Honors sau Marriott Bonvoy.

Acestea sunt modalitățile prin care Marriott Bonvoy vă poate ajuta să câștigați puncte

Sejururi la hotel
Bonusuri pentru cheltuieli și carduri de credit
Închirieri auto Hertz
Zbor
Croaziere
mese
Evenimente
Partenerii de transfer includ Chase Ultimate Rewards și Amex Membership Rewards
Puncte de achiziție
Promoții și parteneriate

Hilton Honors are aceste modalități de a câștiga puncte

Sejururi la hotel
Bonusuri pentru cheltuieli și carduri de credit
Alamo Enterprise, National și National oferă închirieri auto
Croaziere
mese
Evenimente
Amex Membership Rewards, Hawaiian Airlines și Virgin Atlantic sunt toți parteneri posibili de transfer.
Puncte de achiziție
Promoții și parteneriate

Ambele programe oferă multe modalități de a câștiga puncte. Cu toate acestea, primii doi câștigători de puncte vor fi cardurile de credit și sejururile la hotel, deși ambele oferă moduri diferite. Hilton și Marriott oferă carduri co-branded care pot fi folosite cu American Express și Chase. Aceste carduri pot fi folosite la sejururi la hotel pentru a vă câștiga puncte pentru oricare dintre programele de fidelitate.

Marriott este partener de transfer cu Amex și Chase, în timp ce Hilton este partener doar cu Amex. Recompensele tale Chase Ultimate pot fi transferate către Marriott Bonvoy, în timp ce recompensele pentru membri Amex pot merge la Hilton Honors sau Marriott Bonvoy.

Cu toate acestea, programele oferă oportunități similare de câștig. Fiecare are propriul parteneriat, cu Uber parteneriat cu Marriott, astfel încât să puteți câștiga puncte Marriott Bonvoy la cursele Uber și comenzile UberEats. Este similar cu Hilton, dar Lyft este partenerul.

Preferințele dvs. vor determina probabil care program este mai bun pentru câștigarea de puncte. Marriott poate fi o opțiune mai bună dacă preferați Uber decât Lyft. Nu contează dacă nu folosiți servicii de partajare. Acest lucru este valabil și pentru serviciile de închiriere de mașini care sunt asociate fiecărui program. Punctele Hilton pot fi câștigate cu Alamo Enterprise, National și National. Marriott are oportunități de câștig cu Hertz

Câștigător: Hilton

Valorificați puncte la Marriott

Deși câștigul de puncte este grozav, modul în care le răscumpărați este ceea ce veți găsi cel mai valoros într-un program de loialitate.

Acestea sunt modalitățile prin care Marriott Bonvoy vă permite să răscumpărați puncte

Stai într-un hotel
Rezervați o închiriere de mașini prin portalul Air and Car
Rezervați un zbor prin portalul Air and Car
Rezervați o experiență
Cumpărături online cu puncte
Carduri cadou disponibile
Donează puncte
Puncte cadou
Transferați puncte către parteneri

Hilton Honors are aceste metode pentru a răscumpăra puncte

Stai într-un hotel
Rezervați o închiriere de mașini cu Alamo National sau Enterprise
Rezervați o experiență
Plăți pentru călăreți Lyft
Cumpărați cu puncte de la Amazon sau portalul de cumpărături online al Hilton
Donează puncte
Puncte cadou
Transferați puncte către parteneri

Nu este surprinzător că Hilton și Marriott au opțiuni similare de răscumpărare a punctelor. Probabil că veți folosi punctele dvs. de recompense la hotel pentru sejururi la hotel dacă câștigați recompense la hotel. Este plăcut să primești nopți premii gratuite, mai ales dacă economiile tale sunt suficiente pentru a rezerva o proprietate de lux.

Nopțile de premiere Hilton și Marriott încep de la 5.000 de puncte de persoană. Cu toate acestea, ofertele PointSaver pot reduce anumite nopți Marriott până la 4.000 de puncte pe noapte.

Punctele Hilton Honors și punctele Marriott Bonvoy au valori diferite. Punctele Hilton sunt evaluate la 0,6 cenți pe punct, în timp ce punctele Marriott sunt evaluate la 0,8 cenți fiecare. Veți obține mai mult din punctele dvs. Marriott decât veți primi cu Hilton.

În plus, opțiunile de răscumpărare Marriott oferă o selecție puțin mai bună decât cea a lui Hilton. Portalul Marriott Air and Car vă permite să utilizați cu ușurință punctele pentru închirieri de mașini și zboruri. Hilton oferă un sistem de rezervare pentru închirieri auto, dar nu oferă posibilitatea de a rezerva zboruri cu puncte.

Câștigător: Marriott

Carduri de credit Hilton

Nu trebuie să obțineți un card de credit de hotel pentru a fi membru al unui program de loialitate. Mai multe carduri de credit pot fi conectate la diferite programe. Puteți avea în continuare mai multe carduri de credit asociate cu diferite programe. Cu toate acestea, dacă doriți să vă concentrați pe un singur program, cel mai bun card de credit pentru hotel ar putea fi ceea ce aveți nevoie pentru a câștiga și a răscumpăra puncte, precum și pentru a primi beneficii utile.

Patru carduri de credit cu marcă comună Marriott sunt disponibile în asociere cu Chase și American Express. Sunt disponibile trei cărți personale și o carte de vizită.

Cardurile de credit Hilton și Marriott au ceva pentru toată lumea, indiferent dacă sunteți proprietar de afaceri, aveți nevoie de avantaje premium sau doriți să evitați plata unei taxe anuale. Există unele diferențe.

Cardurile Marriott pot fi mai flexibile dacă doriți doar să câștigați nopți gratuite. Cardurile Hilton necesită adesea să cheltuiți o anumită sumă înainte de a vă putea obține noaptea gratuită. Aceasta nu este o cerință pentru cardurile Marriott.

Pentru valoarea generală, Hilton poate fi cel mai bun deținător de card datorită Amex Aspire. Acest card este unul dintre cele mai căutate carduri de credit hoteliere. Vine cu statutul automat Hilton Diamond, credite anuale și un premiu pentru noaptea de weekend. Diamond este cel mai înalt nivel în Hilton Honors. Statutul Gold Elite este cardul echivalent Marriott Bonvoy Brilliant. Este de nivel mediu pentru Marriott Bonvoy.

Un membru Hilton Honors Diamond primește acces la Executive Lounge, upgrade de cameră și un credit gratuit pentru micul dejun. Membrii Gold Elite Marriott Bonvoy primesc upgrade de cameră îmbunătățite, puncte bonus de 25% la sejururi și fără acces la lounge.

Hilton a fost câștigătorul

Ce înseamnă Stelele Hotelului?

Poate fi dificil să folosești sistemul de rating cu stele. Ați fost vreodată la un hotel de 4 stele, așteptând servicii excelente, doar pentru a constata că nu diferă cu nimic de un hotel de 2 sau 3 stele atunci când ajungeți? Hotelurile care pretind că sunt de 7 stele sunt o altă opțiune. Poate ai stat într-un hotel frumos de 2 stele sau ai trăit o experiență oribilă într-un loc de 4 stele.

Principiile de bază ale sistemului de rating cu stele

La nivel internațional, sistemul de rating cu stele este utilizat pentru a măsura calitatea generală a unui hotel. Ceea ce o țară ar putea considera un hotel de 3 stele poate fi considerat un loc de 2 stele în alta. Deși nu există un standard pentru hotelurile din întreaga lume, toate stelele se referă la serviciile, facilitățile și camerele hotelului.

Iată un ghid la ce să vă așteptați de la hotelurile cu stele:

1 stea: opțiuni de cameră standard, băi comune în unele cazuri și un distribuitor automat în apropierea holului pentru mese cu autoservire.

2 stele: opțiuni de cameră standard, TV color și restaurant/bar intern.

3 stele: camere multiple, restaurant, sală de sport și sală de conferințe/facilități de afaceri disponibile.

4 stele: Opțiuni multiple de camere/suite, restaurante, baruri la fața locului, servicii de concierge și piscină.

Cazare de lux de 5 stele cu toate facilitățile de mai sus și multe altele
Ce înseamnă cu adevărat stelele

Deși se știe că un hotel cu mai multe stele este unul mai bun, nu există un standard de alocare a acestora. Hotelurile pot fi autoevaluate, caz în care își pot acorda 7 stele dacă se simte că le merită, acestea trebuie sa aiba neaparat TV de ultima generatie si acces la internet pentru a nagiva pe nimfomane. Sau pot fi evaluate de companii private sau de guvern.

Redarea sistemului

Există anumite cerințe pe care hotelurile trebuie să le îndeplinească pentru a primi un rating în Europa. Acestea includ cerințe structurale, cum ar fi. Există lifturi și acces pentru scaune cu rotile, precum și o varietate de alte facilități, cum ar fi (de exemplu, hotelul este o stea în sine, datorită facilităților sale de conferințe și nunți.

Un program rigid de evaluare poate duce la ca hotelurile să nu primească ratingul de care au nevoie sau merită din cauza unor probleme structurale. De exemplu, este posibil ca hotelurile din munți să nu poată instala lifturi. Aceasta este o problemă pentru proprietarii de afaceri, dar poate fi un lucru bun pentru călători – puteți găsi un hotel de 3 stele cu facilități de 5 stele la un preț mai mic.

Locația joacă un rol important în determinarea prețului și a ratingului hotelului. Acest lucru este valabil nu numai pentru țări, ci și pentru orașe. Deși un hotel de 4 stele din Londra ar putea avea un rating de stele mai mare decât unul din Reading sau din Reading din apropiere, există șanse mari ca camerele să aibă aproximativ aceeași dimensiune.

Notă secundară: Uniunea Hotelstars din Europa își propune să armonizeze ratingurile cu stele ale hotelurilor.

Următoarele organizații sunt responsabile pentru evaluarea și evaluarea hotelurilor din Marea Britanie:

AA
Vizitează Marea Britanie
Vizitează Scoția
Vizitează Țara Galilor

Aceste grupuri au fost create în 2007 pentru a crea un sistem unic de rating pentru Marea Britanie. Fiecare hotel care este asociat cu una dintre aceste patru organizații a fost evaluat și verificat de profesioniști.
Folosiți Stelele pentru îndrumare

Vă puteți baza pe stele atunci când vine vorba de hoteluri, cabane și pensiuni care au fost evaluate de organisme externe precum Visit Britain sau AA. Puteți găsi mai multe informații despre hoteluri astăzi datorită abundenței de informații disponibile.

Deși recenziile clienților nu sunt întotdeauna exacte și actualizate, ele pot fi o sursă excelentă de informații generale (3 recenzii excelente la rând vă vor spune ceva). De asemenea, pot fi folosite pentru a descoperi oferte uimitoare, cum ar fi locații de 2 stele care oferă servicii de 4 stele. Fiți conștienți de faptul că stelele sunt doar un ghid. Cu toate acestea, ar trebui să fiți deschis să descoperiți pietre prețioase ascunse pentru următorul dvs. hotel.

13 lucruri pe care hotelurile ți le oferă gratuit
Deși camerele de hotel pot fi scumpe, călătorii deștepți știu că există multe facilități disponibile care pot fi obținute gratuit de la hoteluri.

În copilărie, părinții mei au lucrat în industria hotelieră și a turismului. Am fost norocos să am ocazia să locuiesc în hoteluri de lux pentru o perioadă și să învăț despre facilitățile gratuite.

Mulți oaspeți nu știu că unele dintre articolele gratuite ale hotelului nu sunt disponibile în camerele lor.

Este imposibil să obțineți ceea ce nu cereți, așa că asigurați-vă că verificați facilitățile gratuite oferite de hotelul dvs. înainte de a rezerva. Dacă aveți o idee bună la ce să vă așteptați, acest lucru vă poate ajuta să vă reduceți lista de pachete.

1. Sampon si balsam

Deși șamponul și balsamul sunt un serviciu standard de cameră de hotel, unele hoteluri oferă acum produse de mărci de lux ca un bonus suplimentar.

În timp ce îmi aduc propriul șampon și balsam, le iau și pe cele oferite de hotel.

2. Săpun și gel de duș

Acest produs este disponibil și în majoritatea hotelurilor. Este grozav pentru cei care au uitat să-și aducă propriul săpun și/sau gel de duș.

Multe hoteluri de tip boutique și de lux au devenit mai sofisticate în ultimii ani și oferă acum mărci mai bune, iar partenerul tau de sex va fi mult mai doritor dupa ce va mirosi un parfum minunat si dupa ce se va incalzi cu filme xxx. Acest lucru îmi lasă pielea moale și hidratată.

3. Apa de gura

Deși apa de gură poate să nu fie disponibilă în fiecare cameră de hotel, am văzut sticle de mărime de călătorie la recepție (doar întrebați) și în băile din hol.

4. Brici de unica folosinta

Cereți la recepție aparate de ras gratuite dacă uitați să aduceți unul. Dacă nu au unul în camerele lor de hotel, sunt șanse să o aibă.

5. Lotiune de corp

Când călătoresc, mâinile îmi devin foarte uscate și mă trezesc tot timpul întinzându-mi după crema hidratantă. Întotdeauna îl iau pe cel gratuit în camera mea de hotel. Este grozav să-l aveți la îndemână pentru referințe viitoare.

6. Casca de dus
Înfășurați-vă pantofii în capacul de duș al hotelului, unul dintre trucurile mele preferate de călătorie. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă păstra bagajele curate.

7. Periuta de dinti si pasta de dinti

Deși îmi place să am mereu o periuță de dinți și o pastă de dinți cu mine în bagajele de mână, uneori le uit.

În loc să mergeți la farmacie pentru a cumpăra unul nou pentru dvs., întrebați recepția dacă există truse gratuite.

8. Trusa de cusut

Hotelurile bune știu că urgențele din garderobă se pot întâmpla și se întâmplă. Acesta este motivul pentru care oferă un kit de cusut de călătorie. Acestea sunt ideale pentru fixarea tivurilor rupte sau a nasturii lipsă.

9. Sac de rufe

Ai uitat să faci o geantă suplimentară pentru a-ți păstra hainele murdare uscate? Nu vă faceți griji. Îți poți depozita hainele umede de pe plajă într-o pungă de rufe oferită de multe hoteluri.

10. Ceai și cafea

Cafeaua este gratuită în camerele de hotel? Deși majoritatea hotelurilor oferă cafea și ceai gratuite în hol, multe camere au aceste facilități.

Dar, merită să verificați dacă ceaiul și cafeaua sunt de fapt gratuite. Este frustrant să descoperi taxe surpriză pe factura hotelului.

11. Halate de baie

În multe hoteluri de tip boutique și de lux, veți găsi halate de baie confortabile în fiecare cameră. Aceasta este o opțiune grozavă dacă doriți să luați micul dejun în pat înainte de a pleca în vacanță.

Nu ar trebui să iei halatele de baie de la hotel acasă. Acestea sunt disponibile pentru utilizare în timpul șederii dumneavoastră. Înainte de a vă împacheta halatul, asigurați-vă că verificați din nou la recepție.

12. Papuci

Indiferent cât de mare ar fi hotelul tău, papucii sunt o idee bună pentru a-ți păstra camera de hotel curată. Verificați dacă hotelul oferă papuci gratuit dacă uitați să-i aduceți.

13. Pixuri și Notepad

Aproape fiecare cameră de hotel are un blocnotes și un stilou. Este excelent pentru a nota adresele locurilor de vizitat sau note generale despre călătoria dvs.

Pixul este util și pentru completarea fișelor de declarație sau a formularelor vamale în avioane.